بیمه مهندسی چیست؟

بیمه مهندسی

بیمه مهندسی تضمین کننده سرمایه در بخش خصوصی و عمومی بوده و رونق چرخه اقتصادی می باشد. این بیمه کلیه‌ افراد ذی‌نفع‌ درط‌رح‌های زیر بنایی‌، عمرانی‌ و صنعتی اعم‌ از صاحبکار، پیمانکار "اصلی‌ و فرعی" و مهندسین‌ مشاور را در صورت‌ بروز حوادث‌ تحت پوشش قرارداده و خسارات‌ مادی‌ مورد بیمه‌ وغرامت‌ ناشی‌ از مسئولیت‌ مدنی‌ دست‌اندرکاران‌ اجرایی‌ در قبال‌ اشخاص‌ ثالث‌ را جبران می‌نماید.

بیمه مهندسی ایران


بیمه مهندسی با ایجاد امنیت خاطر و آرامش روحی، نگرانی ناشی از حوادث ناگهانی و پیش بینی نشده را در اذهان کمرنگ کرده و از این طریق به روان شدن چرخه کار و زندگی کمک می نماید. بدون پشتوانه و حمایت پوششهای بیمه ای ، فعالیت بخشهای مختلف اقتصادی نیز همراه با بیم و عدم اطمینان خواهد بود . با توجه به اینکه یکی از عوامل بنیادی در رشد و توسعه امنیت سرمایه می باشد و این امر نیز بدون وجود بیمه تحقق نخواهد یافت ، شرکت سهامی بیمه ایران با توانائی پذیرش انواع پوشش‌های بیمه ای و با هر سرمایه ، تلاش نموده است تا ضمن ایجاد امنیت در سرمایه گذاری ، گامی موثر در ایجاد خدمت بهتر به بیمه گذاران محترم بر دارد. بیمه مهندسی ایران برای نیل به این هدف در اختیار مردم قرار گرفته است.

انواع بیمه‌های مهندسی

بیمه مهندسی

کالا،ماشین آلات و تجهیزات

این بیمه‌ خسارت‌های فیزیکی، غیرقابل پیش‌بینی و ناشی از حادثه را که در حین اجرای عملیات نصب و یا مونتاژ انواع ماشین‌آلات و تجهیزات و نیز نصب هر گونه سازه با اسکلت فلزی در کارگاه‌های کوچک و بزرگ صنعتی، صنایع خودرو‌سازی، شیمیایی، فولاد، غذایی، چوب و کاغذ، چرم، کاشی‌سازی، صنایع وابسته به کشاورزی و همچنین سیستم‌های مخابراتی، ابزارهای دقیق آزمایشگاهی، نیروگاه‌ها، پروژه‌های انتقال آب، گاز و خطوط انتقال نیرو را از بیمه مهنسی تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیمه های پیمانکاران

این بیمه‌ خسارت‌های فیزیکی، غیرقابل پیش‌بینی و ناشی از حادثه را در حین اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی و عملیات ساختمانی انواع سازه از قبیل ساختمان‌های مسی، اداری، برج‌ها، کارخانجات، سیلوها، راه‌ها، راه‌آهن، فرودگاه، سدها، پروژه‌های آبیاری و زهکشی، تونل‌ها، پل‌ها، لوله‌کشی فاضلاب، مخازن آب، موج‌شکن‌ها و مانند آن را ازبیمه مهندسی تحت پوشش قرار می‌دهد.

سازه ها

این بیمه خسارت‌های وارد به انواع سازه‌های احداث شده را در زمان بهره‌برداری از قبیل ساختمان‌ها، برج‌ها، جاده‌ها، راه‌آهن، فرودگاه، کانال‌های آبیاری، پل‌ها، تونل‌ها، سدها، موج‌شکن و اسکله،‌ خطوط لوله آب، نفت، گاز، فاضلاب و نیز انبارها و معادن را از بیمه مهندسی تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

نمایندگی جنرال بیمه ایران4576

استعلام فوری انواع بیمه مهندسی

تماس

09121063949

021-88177155

پیامک

09391063949



 

ممکن است به لینک های زیر نیز علاقه مند باشید:
نمایندگی بیمه ایران تهران
نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران
استعلام آنلاین بیمه بدنه ایران ( استعلام اینترنتی فوری)
تخفیف بیمه بدنه ایران



:: برچسب‌ها: بیمه زلزله , نمایندگی بیمه ایران تهران , نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران , نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران , بیمه مهندسی , 


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,انواع ,مهندسی , نمایندگی ,پوشش ,سرمایه ,بیمه ایران , نمایندگی بیمه ,بیمه مهندسی ,قرار می‌دهد ,پوشش قرار ,بیمه ایران تهران ,فیزیکی، غیرقاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نلی موویز گنجینه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری کارترال alenarbuabe5 Log مجازی سازی و رایانش ابری تور نوروز روزمرگی mePassfo shop اتوبار تهران آتی بار